Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Aleksishin A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Aleksishin A. 
Improvement of the anti-collision method "Velocity Obstacle" by taking into consideration the dynamics of an operating vessel [Електронний ресурс] / A. Aleksishin, A. Vagushchenko, O. Vagushchenko, Y. Kalinichenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 6(3). - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_6(3)__3
Запропоновано алгоритм урахування динаміки судна, що оперує, для методу попередження зіткнень "Velocity Obstacle". Цей алгоритм забезпечує основу для вибору спільних маневрів курсом і швидкістю з заданим початком для розходження з декількома "цілями" шляхом визначення методом перебору представницької множини допустимих варіантів маневру. Для застосування методу перебору виділяються діапазони зміни параметрів маневру (курсу та швидкості) і проводиться їх дискретизація з досить малим кроком. Для всіх пар дискретних значень зміни курсу та швидкості з урахуванням динаміки судна знаходиться траєкторія та тривалість маневру з визначенням на момент його закінчення місця судна і "цілей", а також встановлюється, чи буде він супроводжуватися перетином доменів небезпеки "цілей". Якщо немає пересічення жодного з таких доменів, то варіант маневру вважається допустимим. Отримана у разі перебору сукупність таких спільних змін курсу і швидкості утворює множину допустимих варіантів маневру. У разі знаходження цієї множини динаміка судна враховується спрощено. Вважається, що повороти виконуються з постійною кутовою швидкістю, зміну лінійної швидкості під час гальмування можна представити степеневим поліномом другого порядку, а зміни курсу та швидкості в спільному маневрі є незалежними. У "цілей" використовуються кругові домени небезпеки, центр яких зміщений від центру маси "цілі" в бік носа на 1/3 частину радіуса домену. В цей радіус внесена поправка на розміри "цілі" і судна, що оперує. Для перевірки отриманого алгоритму було складено програму на мові "Borland Delphi". Розрахунки по ній підтвердили працездатність алгоритму. Він надає можливість в реальному часі знаходити множину векторів швидкостей для розходження з урахуванням динаміки судна, що надає можливість підвищити точність прогнозу і безпеку маневрів. Використання у "цілей" зміщених, кругових доменів небезпеки надає можливість враховувати неоднакову ступінь ризику у разі пересічення їх курсу по носу і кормі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.226 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського